24. november 2013

Lidt personligt til ungernes værelser. Alfabetdyr og en meget enkel DIY.

Jeg har i noget tid fulgt den kreative @anholm_ på IG og er ovenud begejstret for hendes nye ide om at lave skønne plakater til børn. Hun kalder dem for alfabetdyr og dyrefamilien vokser støt. Plakaterne bliver ekstra personlige fordi man er med til  at bestemme udtrykket ved at vælge øjenfarve og naturligvis navnet på ens alfabetdyr og har man særlige ønsker til et bestemt dyr, er der åbent for forslag. Jeg er helt forelsket i det lidt barnlige og enkle udtryk og har fluks bestilt Vaskebjørnen Vigdis til en lille pige jeg har kær. 



Jeg glæder mig meget til at følge med og se hvad det næste alfabetdyr bliver...ikke mindst fordi jeg selv har en lille E og en lille F herhjemme. Hvilke dyr håber I på at se? 

Du kan se mere og få fingre i dit eget alfabetdyr ved at klikke her. Lige nu bliver der tegnet på livet løs, der er åben for bestillinger og sørme ikke om der kører en lille konkurrence, hvor du har mulighed for at vinde en plakat. 


Hvis du vil have mere til væggen (og er lidt international ligesom mig og derfor synes det er fint det står på engelsk :) ) kan du lynhurtigt lave dine egne navneplakter lige her hos On to baby som en fin partner til alfabetdyrene. Det er super enkelt, vælg farve, bogstav og indtast barnets navn. Gem og print! Viola. 21 fine farver at vælge i mellem.

     



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...